Jom bisnes online

lepas habis master, mintak izin kat suami nak kerja..sekali dia boleh cakap takyah keje la..
tercakap juga habis apa guna sambung belajar kalau xnak keja.. suami tanya balik kenapa nak sambung belajar..nak dapat ilmu ke nak kerja? 
kenapa nak kerja? sebab nak duit banyak? betul ke dah kerja ada duit?
bila pikir pikir balik cuba la tak yah keje tapi aku nak duit lebih.. sebab keinginan aku kadang kadang sukar diramal. =) so aku decide buat bisnes dari rumah.. bila bisnes kita takut nak create komitmen so secara tak langsung takde hutang yang besar besar.. ye saya masih takut nak buat komitmen sendiri.. 
Cabaran tetap ada. cabaran utama mestilah "malas" .. takde bos nak marah kalau kita tak buat kerja.. tapi sejak aku try join group yang bt bisnes online.. tetiba rasa semangat hari hari.. Alhamdulillah.. 
bila berbisnes, setiap bulan pikir macam mana sales bulan depån. boleh ke ak nak survive? tapi dalam Islam dah kata 9 daripada 10 pintu rezeki ialah berniaga.. InsyaAllah ada je rezeki sama ada sikit ataupun banyak.. banyakkan berdoa.. kepada sesiapa nak buat bisnes, jangan takut ..
nak buat bisnes dari rumah ?? meh whtsapp . 
IZZATI RAMLEE
012-4701404

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?