Kanser dan Vivix..

Arwah Abah..
Bila abah mengadu sakit belakang n dh follow up kt hospital doktor ckap batu karang....
tapi.. prestasi kesihatan abah makin merosot.. badan susut 10 kg, selera xde langsung, jalan pun tak larat. Kesian sangat. Bila google, tu semua tanda tanda kanser..
Allahuakbar.. hati tak tenang setiap masa..
aku terus pergi shaklee ipoh beli VIVIX.. ye sbb aku tak mampu nak buat benda lain. Yang aku tau VIVIX boleh membantu merawat kanser. Aku bukan doktor nak tolong cek. Alhamdulillah abah makan ok.. tapi tak lama..
bila kami ikhtiar pergi hospital lain rupanya abah memang confirm kanser pankreas. Dan Doktor cakap kanser dah stage 4. Dan boleh pergi bila bila sahaja..Allahuakbar. Kaki mcm tak pijak tanah.. saya mungkin tak sempat nk tolong abah untuk sembuh.. tapi saya tau masih ramai di luar yang ada mak ayah.. oo lupa nk cerita , wktu abah warded, orang katil depan pun makan vivix tau, ketumbuhan dalam otak dia makin kecut.. Alhamdulillah..
Korang korang yang masih ada mak ayah apa kata hadiahkan Vivix kat parents..Walaupun takda Kanser tapi Vivix dapat membantu menghalang pertumbuhan sel sel kanser dan memberi tenaga ..   Dah alang alang bulan ni ada promosi. Jom grab cepat =)..  InsyaAllah kita cuba ikhtiar..  



#vivixshaklee
Beli 2 diskaun 5%
Beli 6 percuma 1 
IZZATI RAMLEE
012-4701404

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?