ESP shaklee is the best!!!

Assalamualaikum.. hari ni nak share berkenaan soya... soya dengar macam biasa kan.. tapi sebenarnya soya ada dua jenis iaitu soya genetik (GMO) dan soya non genetik (non GMO). 

Bila ada ahli keluarga ada sejarah kanser.. secara tak langsung, saya sangat particular terhadap pemakanan arwah abah dulu..antara makanan pesakit kanser tak boleh makan ..SOYA..
tapi saya bagi je abah minum ESP  soya protein sebelum ni.. macam mana??? 


ok meh nak cerita sikit beza ESP dengan soya di pasaran..
ESP dibuat daripada kacang soya semulajadi, kacang soya yang tidak diubah genetiknya (non-GMO) manakala kebanyakan soya di pasaran dah diubah genetik (GMO). bila genetik diubah, soya akan jadi tidak selamat.bayangkan ada benda asing masuk kedalam badan, korang rasa selamat tak? so sebab itu la ESP selamat.. malah ESP dapat memberi tenaga yang luar biasa kepada pengamalnya.. benda ni bukan ckp je, ada research, ada ujian klinikal.. sebab itu harga soya shaklee tak sama ngn soya lain.. mahal sikit..kenapa? sebab tak senang kot nak buat kajian dan nak dapatkan produk berkualiti..
dan 1kg soya diperbuat daripada 30kg kacang soya. pekat tu..
memang kacang soya sangat elok sebab kandungan protein yang tinggi.tapi pilihan di tangan anda nak dapatkan soya yang mana? jangan sebab nak dapatkan protein dapat penyakit plak..
ESP rendah lemak , rendah kolesterol so apa tunggu lagi..
Stok makin susut satu Malaysia.. 

ESP SELAMAT DIMINUM DAN SANGAT TINGGI KANDUNGAN PROTEIN..





Percuma perkhidmatan rundingan ahli farmasi dan penghantaran percuma satu IPOH.. 


Izzati Ramlee
012-4701404

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?