Cara Jana Duit Sampingan

Kalau jumpa kawan kawan, ayat selalu dengar syok la jadi Izzati.. 
'Ko takpela pandai bisnes' duk rumah pun duit masuk.
Itu yang orang nampak.. yang orang tak nampak. 
Berapa banyak air mata keluar...
Berapa banyak tekanan....
Berapa banyak halangan yang dah ditempuhi...
Berapa kali mengamuk nak kerja makan gaji la kononnya lebih senang... 
Saya sangat bersyukur dapat suami yang sangat penyabar.. Dia la yang selalu bagi semangat terus berbisnes. Sebab punya xmo bini keje..=]😂😂
Saya pun bukan la berjaya sangat pun.  Masih berusaha keras ke arah itu.. masih banyak kena belajar. Masih jauh lagi nak berjaya. Tapi saya tak akan putus asa. InsyaAllah.
Sebenarnya, kita semua boleh sama sama berjaya.
Kalau orang lain boleh, kita mesti boleh.
Setiap dari kita, Allah sudah kurniakan pelbagai potensi diri.
Cuma nak guna atau nak peram sahaja.
Percaya lah, setiap dari kita mampu mencipta "miracle" untuk diri kita sendiri.
Hidup kita hampir berakhir, jadi, bagaimana agaknya episod episod hidup kita sebelum kita pergi?
Kalau orang lain boleh "make it happen", Kita juga MESTI BOLEH
Bila bisnes dalam redha Allah byk miracle Allah hantar. InsyaAllah.Cuba la rasa.. 
Nak rasa miracle dalam bisnes??
Jom hubungi saya, saya akan share macam mana buat bisnes tanpa modal tetapi boleh jana pendapatan yang lumayan.. Semuanya dengan Shaklee.

Izzati Ramlee 
Your Trusted WellnessEntrepreneur 
012-4701404


Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?