Cara Tingkatkan Kesuburan Lelaki

Apabila mula berumahtangga, perkara pertama yang selalu difikirkan kedua-dua suami isteri ialah ANAK.. Siapa tak nak anak kan. Tetapi apabila sudah lama menunggu, sering kali pula perempuan yang disalahkan. Kononnya perempuan je tak subur dan tidak dapat mengandung dan melahirkan anak. Eh, abang abang.. Anda SILAP! lelaki juga merupakan penyumbang terbesar untuk dapat anak. Jadi, jika masih belum berjaya, mungkin juga masalah dari anda. 

Langkah pertama untuk mengetahui tahap kesuburan suami isteri ialah perlukan pemeriksaan penuh oleh doktor. Masalah yang sering dihidapi pasangan apabila si suami enggan memberi kerjasama. Jadi, si suami tolong ye.. sama sama nak anak sila berusaha sama sama. 

Antara pemeriksaan yang akan dilakukan oleh Doktor:

Isteri
1. HSG (untuk memeriksa tiub fallopio sama ada tersumbat atau normal).
2. Pemeriksaan darah (untuk melihat paras hormon sama ada normal atau tidak). 

Suami 
1. Pemeriksaan sperma (untuk melihat tahap keaktifan sperma dan jumlahnya) 

Sikit je kan. Jadi dari ujian-ujian dia atas, doktor sudah boleh mula membantu anda sama ada boleh bersama sendiri atau perlukan rawatan. Bagi pemeriksaan sperma itu, si suami hanya perlukan keluarkan sperma dan menghantar ke lab untuk diuji. Itu sahaja, tak sakit langsung ok! Berbanding dengan si isteri, rawatan hsg itu agak menyakitkan. boleh baca post saya sebelum ni berkaitan Hsg. Tapi nak anak punya pasal kan, redah je buat. 


Si suami jika mengalami masalah saya cadangkan cuba CoQ Trol daripada SHAKLEE. CoQ Trol merupakan supplement terbaik untuk kesuburan lelaki dan dijamin selamat.  CoQ Trol membantu memberi tenaga dalaman dan luaran dengan mengaktifkan dan membanyakkan mitokondria. Mitokondria merupakan bahan yang terdapat yang dalam sel untuk membekalkan tenaga termasuk la sel sperma. Apabila sperma mempunyai tenaga yang mencukupi maka ia akan berenang dengan lebih baik untuk menemui telur ovum si isteri. Jadi potensi untuk hamil lebih cerah. 
Jangan putus asa.





Bagaimana ingin dapatkan CoQ Trol daripada Shaklee ini?
Hubungi saya segera, 

Izzati Ramlee
012-4701404
Shaklee ID ; 1074222
Kawasan COD : IPOH dan sekitar IPOH
Pos seluruh Malaysia

atau klik sahaja link whatsapp untuk pembelian.

http://www.wasap.my/60124701404





Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Review Grand Ion Delemen Hotel Genting Highlands