Produk Kecantikan Terbaru Youth Shaklee

Baru baru ini Shaklee ada melancarkan produk kecantikan terbaru iaitu YOUTH. Walaupun baru dipasarkan di Malaysia, tetapi sebenarnya di USA sudah mula dipasarkan pada tahun 2017.  Menariknya, YOUTH dipasarkan selepas 8 tahun kajian dijalankan!! ye 8 tahun kajian!!  Ini bermakna produk Youth ni bukan produk timbangkilo ye. Produk YOUTH turut menjalani ujian klinikal dan menunjukkan 100 % pengguna YOUTH mendapat kesan positif.

Produk YOUTH datang dalam bentuk set dan loose item. Walaubagaimanapun buat masa ni hanya set sahaja dijual dan loose item akan mula dijual bulan Mei nanti.

Ok meh saya cerita serba sedikit tentang set YOUTH ni.
Ada 6 produk di dalam set lengkap YOUTH. Antaranya, Cleanser, Toner, Moisturizer dan SPF, Night Cream, Serum dan Vitamin C & E.



Youth ini diperbuat daripada tumbuhan semulajadi ye. Antaranya anggur muskadin, alga hijau, sel epal dan lain lain. Ia memang dijamin selamat dan bebas daripada 1500 bahan kimia berbahaya. Jadi, rasanya tak perlu bimbang bahan apa yang nak letak dekat muka kalau dah terbukti selamat kan..

Macam mana nak dapat produk kecantikan yang super ohsem ni?
Klik je link wasap di bawah

www.wasap.my/60124701404

atau boleh hubungi terus saya

Izzati Ramlee
012-4701404
Shaklee ID ; 1074222
Kawasan COD : IPOH dan sekitar IPOH
Pos seluruh Malaysia


Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Review Grand Ion Delemen Hotel Genting Highlands