Lebam bawah Mata sebab Keturunan Arab

Waktu belajar dulu, sahabat baik saya suka menyakat saya, bila orang tanya saya ni orang Penang ke? yela muka gelap gelap gitu, hidung mancung sikit. hahaaha.. Tapi dia akan jawab,

 "Dia ni mak dia  keturunan Arab, ayah dia keturunan Penang"

Memang mak saya berketurunan Arab tapi jauh dah pun. Tok kepada tok ke mcm mana ntah. Tapi ada la darah tinggi tu sikit sikit kan. Hehe.. Tapi tahukah anda, orang yang berketurunan Arab ni selalunya ada lebam di bawah mata. Sebab tu kanak-kanak arab pun kadang kadang ada lebam bawah mata.

Tapi kalau dah bukan keturunan Arab, tapi ada lebam bawah mata juga bukan ia sesuatu yang luar biasa. Terutama sekali, mak-mak yang beranak kecil yang terpaksa berjaga malam.


Bila tidak cukup tidur, maka timbul la lebam bawah mata.  Wajah kita nampak tidak bermaya, dan keletihan. Memang sangat tak best kan.  

Jadi, apa tindakan anda untuk atasi masalah ini? Jom saya kongsikan satu produk yang sangat berkesan untuk masalah anda ini..





Restoring Eye Treatment merupakan produk terbaru yang dikeluarkan oleh Shaklee. Ia dihasilkan oleh gabungan beberapa bahan semulajadi yang selamat yang semestinya membantu anda untuk tampak lebih segar dan seterusnya menghilangkan lebam bawah mata itu.

Mengikut pakar kecantikan, kawasan mata tidak boleh disapu sebarang pelembap kerana kawasan tersebut sangat sensitif. Jadi, restoring eye treatment adalah jalan terbaik untuk mengatasi masalah lebam bawah mata. 

Order Sekarang dan hubungi saya untuk mendapatkan produk Youth -Restoring Eye Treatment. 

012-4701404


Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?