Tips memilih Kolagen Untuk Lebih Cantik

Kolagen memang terkenal dengan tujuan untuk tampak lebih cantik. Ramai wanita terutamanya, memilih kolagen sebagai makanan tambahan. Tetapi tahukah anda, kebanyakan kolagen di pasaran tinggi gula dan berkemungkinan tidak asli. Maka sangatlah penting untuk anda memilih kolagen yang terbaik dan selamat. Sebenarnya, fungsi kolagen bukan sekadar cantik, kolagen banyak lagi manfaat lain seperti di bawah.

Fungsi Kolagen 

Kolagen bertindak sebagai pengikat atau 'gam' yang mengikat tubuh badan kita seperti di tendon, otot, tulang, tendon dan dalam kulit. Dalam aspek kecantikan, kolagen memberikan ketegangan kepada kulit, gebu, mengurangkan liang pori, menghilangkan garis halus, serta mencantikan rambut. 

Walaubagaimanapun, pengeluaran kolagen oleh badan secara semulajadi akan berkurangan apabila usia meningkat. Ini yang menyebabkan kulit kendur, dan garis garis halus terbentuk. Maka, pengambilan kolagen akan mencantikkan kulit anda! 

Tips memilih Kolagen

Kolagen merangsang kecantikan kulit dari dalam ke luar. Shaklee Kolagen Powder menyediakan 4000mg Kolagen proprietari RSS (Sisik Ikan Merah) iaitu kolagen terbaik yang dipilih dengan sangat teliti dan diestrak daripada sisik ikan merah. Selain itu, kolagen shaklee juga menawarkan tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji CAmellia Japonica, ekstrak Pfaffia, Ekstrak kerang-kerangan, Laktobasilus asidofilus, Vitamin C, B.

Kolagen Shaklee juga mengandungi berat Molekul yang rendah supaya penyerapan yang lebih berkesan.




Order Sekarang dan dapatkan kolagen bermutu tinggi ini..
Klik button di bawah atau WhatsApp 012-4701404.



Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Review Grand Ion Delemen Hotel Genting Highlands