hati hati bahan kimia berbahaya ☠️☠️☠️

Kenapa ahli kimia sintesis sesuatu produk sama seperti  bahan semula jadi???

Kenapa tak ambil je dari bahan semulajadi?

Sebab bahan semulajadi susah nak dapat, kos tinggi, makan masa yang lama. Sebab tu la ahli kimia kena design method untuk dapatkan produk yang sama macam semulajadi tapi lebih murah, jimat masa..

Selamat ke bahan sintetik?

Allahualam. Selama menjadi ahli kimia yang sintesis ubat, saya sendiri dah rasai sakitnya bila berurusan dengan bahan kimia. Sakit dada bila buat eksperimen lama lama. Pernah kena marah ngan pengarah sebab satu lab bau chemical. Haha.tapi tetap rindu nak masuk lab. Nak buat eksperimen !!!😭😭😭 tapi nanti saya cerita apa beza sintetik dan semulajadi.

Tapi yang saya yakin  bahan semulajadi yang telah dibuat kajian InsyaAllah selamat. Saya dalam proses nak detox balik bahan bahan kimia berbahaya dalam badan. Harap masih belum terlambat.
Nak cuba produk selamat? Jom whtsapp saya . 😍😍😍

Produk Shaklee dijamin selamat kerana diperbuat daripada 100% bahan semulajadi dan pelbagai kajian telah dijalankan.

Izzati Ramlee
012-4701404
Pengedar shaklee di Ipoh

Pengahantaran percuma sekitar Ipoh dan khidmat rundingan oleh ahli farmasi bertauliah.

#budakkimiarindumasuklab
#shakleeipoh

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?