Susu badan mencurah curah...

Susu ibu merupakan makanan terbaik untuk bayi kerana mengandungi semua nutrien untuk tumbesaran dan perkembangan otak. Susu ibu lebih selamat dan mempunyai 160 asid lemak yang tidak didapati dalam susu formula. Susu ibu amat penting sebagai imunisasi pertama bayi. Kesimpulannya nutrisi nutrisi susu ibu ini dapat membantu memberikan kesan jangka panjang terhadap perkembangan dan masa hadapan kanak-kanak.

Walaubagaimanapun, yang menjadi masalah di kalangan ibu ibu ialah kekurangan susu badan. Ada ibu yang mengalami tekanan perasaan kerana tiada susu untuk diberikan kepada bayi. Jangan risau setiap masalah ada penyelesaiannya. Shaklee menawarkan ESP yang boleh membantu menambahkan susu badan anda.. Penggunaan konsistens ESP anda akan rasai susu badan anda mencurah curah. Saya sertakan testimoni dari kawan saya sendiri yang terkejut dengan kesan ESP.



Di samping susu badan mencurah curah, ESP akan membuatkan anda lebih kenyang dalam tempoh yang lama. Selain itu, tenaga juga dapat dipertingkatkan.

Nak cuba ESP SHAKLEE? jom hubungi saya, perundingan dengan ahli farmasi juga disediakan.
Penghantaran di sekitar Ipoh turut disediakan.

Izzati Ramlee
Millionaire Legacy
012-4701404


Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?