Betul ke Kanser Pembunuh No. 1?

Yup!! Kanser ini la yang telah meragut nyawa orang yang saya sayang iaitu ABAH. Di kala masih memerlukan kasih sayang seorang abah, abah pergi. Apa pun kami redha. Tetapi saya rasa bertanggungjawab menyedarkan orang lain bahayanya kanser dan kita boleh elakkan jika kita mahu. 

Ada kajian yang dibuat oleh penyelidik menyatakan Resveratrol dapat membantu pesakit kanser. Resveratrol berfungsi untuk membaiki dan melindungi sel sel di dalam badan. Jadi secara tidak langsung sel sel kanser juga dapat dibaik pulih dan memberi impak positif kepada pesakit kanser. 
 
Persoalannya di mana untuk kita dapatkan Resveratrol? VIVIX mengandungi kandungan resveratrol yang tinggi. Vivix dihasilkan daripada bahan semulajadi secara tidak langsung menghasilkan resveratrol yang terbaik. Bahan semulajadi ini meningkatkan kadar penyerapan dalam badan lebih baik daripada yang dihasilkan oleh bahan kimia semata mata. 

Dibawah ini saya sertakan beberapa testimoni pesakit pesakit kanser yang menunjukkan kesan positif setelah mengamalkn vivix. 


Bagaimana ingin dapatkan produk shaklee? mudah sahaja. Boleh terus hubungi saya di 012-4701404. Whatssap msg juga akan dilayan. Penghantaran percuma sekitar IPOH dan Penghantaran melalui POS juga percuma ke seluruh Malaysia. 

IZZATI RAMLEE
012-4701404

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?