Cara Turunkan Gula Dalam Darah Untuk Pesakit Kronik

Assalamualaikum.

Sekarang sudah hampir masuk tahun 2018, jumlah pesakit kencing manis meningkat dari sehari ke sehari. Mengikut statistik, kira kira 4 juta rakyat Malaysia yang menghidap kencing manis atau nama lain diabetes. Semakin canggih teknologi semakin banyak pula sakit ye. Ini disebabkan paras gula yang tinggi dalam darah disebabkan oleh pemakanan harian. Yang bahayanya, kencing manis juga boleh membawa kepada beberapa penyakit bahaya yang lain seperti buah pinggang.

Tapi setiap penyakit mesti ada ubatnya dan jalan penyelesaian. Saya ada tips untuk turunkan gula dengan cepat dan berkesan. Nak tahu bagaimana? teruskan membaca. 

Kisah Pesakit Kencing Manis yang Berjaya Turunkan Gula dalam Darah dengan Cepat 

Seorang kakak ni, dia saja cuba makan VIVIX abangnya. Yela abang nya beli tapi tak makan makan. Setelah konsisten sebulan dengan hanya satu sudu teh VIVIX sehari, bacaan gula dalam darahnya turun dari 14.5 ke 7.5. Bukan main seronok lagi dia. 


Bagaimana VIVIX Membantu Menurunkan Bacaan Gula Dalam Darah


Mengikut kajian, ada 5 mekanisme resveratrol dapat menurunkan bacaan gula.
1. Resveratrol bantu memperbaiki keseimbangan glukosa dalam darah supaya ikut sistem yang betul macam badan kita patut buat.

2. Resveratrol Bantu Kurangkan rintangan insulin- vivix membetulkan fungsi "kunci dan mangga" tadi supaya glukosa boleh masuk ke dalam sel dan tak terkumpul di salur darah sahaja

3. Resveratrol Bantu Melindungi pankreas kita dan membaiki balik pankreas yang dah rosak dan terbeban tadi, supaya boleh berfungsi semula dengan baik. 
Kita tak nak cucuk insulin tiruan. Kita nak hasilkan sendiri insulin oleh pankreas kita. Vivix akan reduce radang di pankreas-->protect sel di pankreas--> supaya insulin akan increase ke normal semula.

4. Resveratrol Bantu Membaiki rembesan insulin, oleh itu bila sel pankreas dah normal, insulin akan dihasilkan secara normal oleh badan kita.

5. Resveratrol Bantu Membaguskan Keseimbangan Metabolisme- fungsi tubuh.

Mengikut kajian Annals of New York Academy of Sciences, resveratrol diuji kepada tikus yang mempunyai kandungan gula yang tinggi dan setelah diujil, bacaan gula dalam darah menurun. 

Jadi jika anda menghidap kencing manis dan tidak sanggup untuk menanggung nye lagi, jom cuba VIVIX segera!

Boleh hubungi saya di no tel berikut,
Izzati Ramlee
012-4701404

 atau klik sahaja di bawah.






Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?