Cara Hilangkan Sakit Lutut

Saya pernah pergi satu farmasi ni. ternampak spray untuk sakit lutut especially untuk sembahyang. memang itu la target market dia. mak cik pak cik yang tak boleh nak sembahyang dengan sempurna. Mahal juga. 3 angka kecik je botol nya. tentang keberkesanan saya tak sure sebab tak pernah try plak. Yela bila makin berusaha, fluid kat lutut tu makin berkurang sebab tu makin berusia makin sakit. 

Tapi VIVIX pun boleh juga membantu hilangkan sakit lutut ni. Alhamdulillah memang ramai dah rasa keberkesanan nya termasuk saya sendiri. VIVIX ni lagi power sebab vivix ni ada resveratrol yang memulihkan se badan sampai ke tahap paling jauh iaitu DNA kita. Jadi kalau setakat lutut tu memang masalah kecil je bagi vivix untuk pulihkan. Tu yang bestnya bukan lutut je improve, dalaman pun jadi lebih sihat, InsyaAllah.
Mahal ke VIVIX? Sebenarnya VIVIX tak mahal pun kalau nak dibandingkan dengan keberkesannya. Sebab beli vivix peluang untuk baik tu tinggi berbanding berhabis duit cuba macam macam tapi tak berkesan.
                             




Nak cuba VIVIX? ada promosi tau bulan ni. Sesuai sangat untuk ayah ibu supaya mudah nak beribadah..
jom wasap saya segera.

Penghantaran percuma sekitar IPoh.

Izzati Ramlee
Pengedar Shaklee
012-4701404


Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?