Vivix Untuk Tiub Fallopio Tersumbat?

Dalam entry sebelum ini, saya ada cerita berkaitan HSG iaitu ujian untuk tahu adakah tiub fallopio kita tersumbat ataupun tidak. Jika tidak tersumbat tiada masalah. Tetapi, jika tersumbat apa perlu buat?

Yup, sudah semestinya, KECEWA! harapan untuk mengandung lenyap. Tapi setiap ujian Allah mesti bagi cara penyelesaian nya. Doktor bagi dua pilihan sama ada IVF atau pun pembedahan Laparoskopi. Rawatan ini merawat tiub fallopio dan sudah semestinya kami memilihan pembedahan.
Ramai salah anggap, apabila disahkan tiub fallopio tersumbat cukup sekadar makan supplement. Tidak ye. Anda masih perlu meneruskan rawatan yang dicadangkan. Tetapi supplement tidak boleh diketepikan. Vivix dicadangkan untuk diambil selepas pembedahan untuk memastikan luka pulih dengan sempurna dan memberi sokongan kesihatan serta meningkatkan tahap kesuburan.



Jadi jika anda disahkan tiub fallopio tersumbat, jangan putus harapan. Teruskan berusaha. Isteri Fizo Omar pun mengandung setelah disahkan tiub fallopio tersumbat dan dapatkan rawatan. =) Jadi tak mustahil kan. 

Jom dapatkan supplement terbaik shaklee, VIVIX. Mana tahu lepas ni rezeki anda pula. Penghantaran percuma sekitar IPOH dan Perkhidmatan Poslaju percuma seluruh Malaysia. 



Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?