Promosi VIVIX November 2017


Terdapat banyak produk SHAKLEE yang menjadi rebutan orang ramai. Antara yang paling laris ialah VIVIX.

VIVIX dihasilkan oleh gabungan beberapa bahan utama seperti Muscadine Grape, Polygonum Cuspidatum,  European Elderberries dan Purple Carrot. Hasil gabungan ni menghasilkan satu produk yang sangat memberikan kesan  terhadap kesihatan manusia. VIVIX ni mengandungi kandungan Resveratrol yang tinggi.




Kenapa hebat sangat VIVIX ni?

Radikal bebas yang terdapat sekarang menjadi penyebab kepada banyak penyakit penyakit berbahaya seperti kanser, sakit jantung,  dan macam macam lagi. Radikal bebas ini yang merosakkan sel sel dalam badan. Apabila radikal bebas ini masuk ke dalam badan, proses pengoksidaan berlaku.
Resveratrol dalam vivix ini merupakan anti oksida terbaik yang dapat meneutralkan semula dan dapat melindungi sel sel badan daripada mengalami kerosakan disebabkan radikan bebas ini. Secara tidak langsung dapat menyiapkan diri daripada serangan penyakit.
Banyak faktor yang menghasilkan radikal bebas ini seperti pencemaran asap, bakteria berbahaya, asap rokok dan macam macam lagi.
Bayangkan jika kita tidak mula makan VIVIX dari sekarang, berapa banyak radikal bebas diserap ke dalam badan. Macam mana dengan apabila kita sudah tua nanti? terlantar sahaja atau menikmati hidup?

Bulan November ini ada promosi VIVIX tau. Beli 2 botol free keahlian dan dapat extra 5 % diskaun lagi. Dan dapat cash rebates lagi tau. cash rebates ni terus masuk ke akaun anda.


Hubungi saya segera untuk dapatkan VIVIX anda.. Penghantaran percuma sekitar Ipoh..

Izzati Ramlee
012-4701404


Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?