Cara Jana Pendapatan dari Rumah

Assalamualaikum. Harini macam kecoh sesiapa yang pendapatan bawah Rm3000- RM3500 ( tak sure)  di bandar tergolong dalam golongan miskin. Mak ai RM3000 dah tergolong kome oi. Nampak sangat kos hidup semakin tinggi. Kalau kerja di Kuala Lumpur bayar nursery anak pun RM500 kena standby kan. Itu baru seorang. kalau 3 orang? Duit minyak, duit tol, kos makan minum, bil bil. Memang tak cukup Rm3000. Bila tak cukup duit, mula la rasa stress, balik rumah kadang kadang anak bini jadi mangsa. Kalau bini kerja ok la sikit, kalau tak kerja?

Jadi isteri isteri di luar sana, tak kesah la anda berkerja atau tidak jom kita jana pendapatan dari rumah. Mudah. Ramai dah buktikan termasuk saya sendiri. Bisnes yang saya maksudkan ini iatu BISNES SHAKLEE.
Dalam bisnes Shaklee, kita akan dapat 2 jenis income sekaligus.
1. Untung daripada jualan runcit. Kalau pelanggan kita tidak mendaftar sebagai ahli, kita menjula produk pada harga runcit jadi kita akan dapat untung runcit.
2. Bonus daripada Shaklee mengikut jumlah point (UV) bulanan. Bila kita jual produk kita automatik mengumpul UV. Dari situ Shaklee akan memberikan cash rebate.
Setiap bisnes mestila berusaha kan. Kita hanya perlu berkongsi kebaikan Shaklee sampan orang terbuka hati untuk beli. Produk Shaklee memang sudah terbukti keberkesanannya jadi ramai akan mencarinya.

Zaman teknologi moden sekarang semua dihujung jari. Semua urusan online. Jika anda tidak ada kelapangan, semua urusan jual beli shaklee boleh dibuat dari rumah secara online. Shaklee yang akan poskan ke customer anda. Ye! shaklee akan tolong kita pos kan. Mudahkan?

Terdapat pelbagai medium untuk kita kongsikan bisnes Shaklee ini. Contohnya instagram, facebook, dan blog. Masing masing ada cara tersendiri. Saya akan berikan kelas percuma jika anda mulakan langkah untuk berbisnes shaklee dengan saya sekarang.

 Apa tunggu lagi. 2018 jom kita ubah taraf hidup keluarga kita. Jika orang lain boleh, kita pasti boleh .=)

Hubungi saya segera,

Izzati Ramlee
012-4701404
Shaklee ID ; 1074222
Kawasan COD : IPOH
Pos seluruh Malaysia
Facebook : https://www.facebook.com/nurulizzati.ramlee

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?