Resepi ESP Shaklee yang Sedap

ESP ni sebenarnya Energizing Soy Protein. ESP ni tak sama macam susu soya yang terdapat di kedai runcit. Lain sama sekali. ESP susu kacang soya yang berkualiti tinggi dan diiktiraf di seluruh dunia serta telah melalui pelbagai jenis kajian klinikal. ESP protein yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. ESP mengandungi kacang soya non GMO iaitu yang tidak diubah sesuai secara gentik dan diproses di bawah suhu yang rendah. Soya non GMO ni bermaksud selamat diminum tanpa perlu ragu ragu. sebab tu saya cakap tak sama macam susu soya di kedai runcit .

ESP ni bukan kacang soya sebarangan. Setiap 1 kg ESP berasal daripada 30 kg kacang soya dan ia dapat memberi tenaga segera yang boleh bertahan selama berjam jam. Ha, sangat sesuai untuk sesiapa nak kurus.

ESP ni special, boleh dibancuh dengan makanan lain untuk rasa yang lebih menarik. Harini saya share beberapa menu ESP yang boleh anda cuba.

Resepi ESP yang sedap










Ops, dah share resepi ESP, tapi tak bagitau plak kat mana nak beli ESP ni. Jangan risau, mudah je. hubungi saja saya. InsyaAllah tips tips lain juga akan dikongsi. Ingat, nak beli ESP cari saya. Penghantaran percuma sekitar IPOH dan ada juga penghantaran Pos seluruh dunia. 


Izzati Ramlee 012-4701404


Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?