Kekal Muda dengan Mudah

Hari ni saya nak ceritakan tentang pasangan kembar dari Ecansville,US yang mengamalkan produk shaklee selama 20tahun.Bukan setahun dua tapi 20 tahun. Dari situ dah tahu memang produk shakleee ini selamat.

Gambar 1 : pasangan kembar ini ketika berusia 4tahun. Mereka kembar seiras.


Gambar 2 : pasangan kembar ketika mereka berusia 69tahun. Siapa nampak lebih muda?=)



Mary Anderson ialah pengguna setia produk shaklee selama 20 tahun manakala kembarnya jarang mengamalkan produk shaklee..

Mary merupakan ibu kpd empat anak dan nenek kepada enam cucu hidup dengan bahagia sekarang. Mary sentiasa bertenaga dan tidak mempunyai apa apa masalah kesihatan pada usia 69thn, berbanding kembarnya.

Sebenarnya, pengambilan supplemen bukan untuk mendapatkan vitamin dan mineral tetapi ia juga adalah penting untuk antioksida bagi menentang radikal bebas dalam badan yang berpotensi mengaktifkan sel kanser.

Bagaimana VIVIX SHAKLEE bertindak sebagai anti penuaan


Kerosakkan DNA. Setiap hari sel tubuh diserang oleh berjuta juta serangan yang boleh merosakkan DNA. Serangan ini merosakkan pengkalan data genetik. Vivix diadun khas untuk membaiki dan melindungi sellular DNA ini. 

Tenaga yang Berkurang. Semakin meningkat usia, kecekapan penjana tenaga iaitu mitokondria juga turut menurun. Mitokondria ini yang menghasilkan tenaga untuk digunakan. Apabila kurangnya tenaga secara tidak langsung fungsi sel juga turut berkuran. Ramuan Vivix menggalakkan penghasilan mitokondria untuk meningkatkan tenaga di dalam sel.

Penimbunan Protein AGE. Penimbunan protein AGE boleh mengakibatkan kerosakan tahap sellular yang akan mengganggu keupayaan sel. Vivix mempunyai 10x kuasa lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protein AGE ini.

Kelebihan vivix untuk kita kekal muda memang tidak dapat disangkal lagi. Jom dapatkan vivix anda sekarang. Bukan sahaja cantik, badan bertambah tambah sihat. 

Penghantaran sekitar Ipoh (COD), berdekatan ipoh dan pos ke seluruh dunia.


Izzati Ramlee
012-4701404
Shaklee ID ; 1074222
Kawasan COD : IPOH dan sekitar IPOH
Pos seluruh Malaysia





Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?