Vitamin Untuk Ibu Mengandung Supaya Kekal Bertenaga!

Apabila disahkan HAMIL samada oleh alat uji kehamilan ataupun doktor semestinya anda akan sangat gembira. Tambahan pula, jika sudah menunggu lama. Tahniah!! Semua sudah maklum, ibu mengandung perlukan nutrien yang lebih banyak daripada orang biasa. Nutrien diperlukan bukan untuk ibu sahaja tetapi untuk memastikan bayi juga menerima zat nutrien untuk pembesaran secara sihat.
Terdapat kajian menunjukkan kekurangan zat ketika hamil boleh memberi kesan negatif terhadap perkembangan minda. Sebagai ibu semestinya kita inginkan yang terbaik untuk anak, ingin melihat anak membesar sihat dan dapat menyumbang idea dan buah fikiran kepada negara kan.

Nutrien-nutrien yang dibekalkan oleh vitamin-vitamin dari shaklee sangat membantu ibu hamil untuk kekal bertenaga dan sihat. Sesiapa yang amalkan vitamin dari shaklee mesti memberi feedback positive. Ini kerana vitamin Shaklee dihasilkan daripada bahan bahan semulajadi. Sebagai ibu bapa takkan kita nak anak anak kita terdedah kepada bahan kimia berbahaya dari dalam kandungan lagi kan.


Set kehamilan Shaklee ini telah membantu pelbagai masalah ibu ibu mengandung seperti sakit pinggang, simpul biawak, emosi tidak terkawal dan lain lain. Pengambilan secara konsisten akan menghentikan segala dilema ibu ibu hamil selama ini.

Ingin order? Jom hubungi saya segera.

Izzati Ramlee
012-4701404
Shaklee ID ; 1074222
Kawasan COD : IPOH dan sekitar IPOH


Pos seluruh Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?