Vivix Bantu Turunkan Tekanan Darah.

Tahukah anda VIVIX diformulasikan oleh saintis yang merupakan makanan tambahan yang tinggi antioksida. Minuman botani lazat ini mengandungi campuran botani yang diadun khas oleh Shaklee iaitu Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah, dan lobak ungu yang kaya polifenol. Polifenol mengandungi antioksida yang tinggi.

Apa itu polifenol?
Polifenol bermaksud dalam satu molekul yang besar yang mengandungi beberapa struktur fenol. Fenol ini ialah kumpulan hydroxy iaitu OH yang terdapat pada molekul di bawah.
Nampak kan? Itu la fenol. dan lebih dari satu dikenali sebagai polifenol.



Vivix diuji secara klinikal dan ianya sangat ekslusif. Terdapat kajian menunjukkan VIVIX didapati 10 kali ganda lebih berkuasa berbanding resveratrol biasa. VIVIX membantu kita untuk hidup dengan kesihatan yang lebih baik dan secara tidak langsung menyihatkan pesakit yang mempunyai tekanan darah yang tinggi. 

Di bawah ini perkongsiaan daripada seorang anak di mana tekanan darah emaknya kembali normal dan lebih sihat. Jika anda mengalami tekanan darah yang tinggi, cuba ikhtiar dengan vivix. Tapi jangan tinggalkan ubat doktor ye. 


Jom dapatkan VIVIX anda sekarang!
Penghantaran sekitar Ipoh (COD), berdekatan ipoh dan pos ke seluruh dunia.


Izzati Ramlee
012-4701404
Shaklee ID ; 1074222
Kawasan COD : IPOH
Pos seluruh Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?