Keistimewaan Omega Guard Shaklee

Omega Guard shaklee mengandungi ketulenan omega-3 yang tinggi. Terdapat banyak kelebihan Omega-3 ini dalam kehidupan seharian dan sangat penting untuk kesihatan yang optimum. Boleh rujuk link ini untuk kelebihan omega-3.
https://saudagarvitamin.blogspot.my/2018/01/vitamin-omega-3-semulajadi.html

Harini saya nak share pula kenapa anda perlu beli omega-3 yang dihasilkan oleh Shaklee. Shaklee memang terkenal dengan produknya yang berkualiti tinggi dan 100% dihasilkan daripada bahan semulajadi. Tidak menggunakan bahan kimia berbahaya dan sebagainya.

1. Minyak Ikan Berkepekatan Tinggi
Omega guard menyediakan spektrum lengkap 7 jenis asid lemak Omega-3 tulen. Kebiasaanya ditemui secara semulajadi di dalam ikan kecil di lautan dalam air sejuk. Setiap hidangan Omega-3 mengandungi 999mg (546mg EPA dan 360 DHA yang bermanfaat untuk kesihatan dan perkembangan fungsi normal tubuh badan.

2. Penyulingan Molekul Berganda
Bagi memastikan ketulenan dan kepekatan minyak ikan Omega-3 menjalani Penyulingan molekul berganda sebanyak 3 peringkat yang dapat memekatkan asid lemak Omega -3 dan menyingkirkan bahan bendasing yang berbagaya seperti plumbum, raksa, arsenik dan bahan cemar lain. Penyulingan berganda ini juga dapat mengurangkan bau hanyir minyak ikan.

3. Sahabat Laut
Omega guard diiktiraf oleh Friend of the Sea bagi memastikan bekalan minyak ikan secara berterusan dan berkualiti tinggi serta stabil untuk produk Shaklee tanpa menjejaskan alam sekitar.



Hubungi saya segera untuk dapatkan omega guard anda sekarang.
Penghantaran sekitar Ipoh (COD) dan pos ke seluruh dunia.


Izzati Ramlee
012-4701404
Shaklee ID ; 1074222
Kawasan COD : IPOH
Pos seluruh Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?