Cepat Letih? Jom Tambah Tenaga dengan Mudah

Coenzyme Q10 atau lebih mudah dikenali sebagai CoQ10. CoQ10 ialah antioksida semulajadi yang dihasilkan oleh badan kita. Namun, penghasilan CoQ10 berkurang apabila usia semakin meningkat. Banyak kajian dijalankan menunjukkan CoQ sangat penting untuk kesihatan tubuh badan termasuk la kesihatan jantung. CoQ juga dapat memberikan tenaga kepada tubuh badan.

Dimana boleh dapatkan CoQ10?

 Shaklee baru sahaja melancarkan produk CoQ Trol Plus pada Januari 2018. Sebenarnya, sebelum ini shaklee memang mempunyai produk CoQ 10 tetapi diberhentikan pada tahun 2015 kerana shaklee dalam proses untuk menghasikan produk dengan  inovasi CoQ terbaru.  CoQ Trol Plus digabungkan lagi dengan bahan lain seperti tocopherol dan resveratrol.




Selain kesihatan jantung, hasil gabungan tiga bahan utama sangat memberi kesan positif kepada tenaga. CoQ sendiri dapat merangsang badan untuk menghasilkan tenaga dalam setiap sel. Apabila sel menghasilkan tenaga badan secara tidak langsung akan berfungsi dengan lebih baik dan bertenaga. Tocopherol bertindak juga sebagai antioksida. Tocopherol boleh dijumpai dalam vitamin E. Manakala resveratrol juga penyumbang kepada tenaga. Uish. Bila makan CoQ Trol Plus ni memang bertenaga sentiasa. Jadi CoQ Trol Plus sangat sesuai untuk kaum lelaki yang berkerja kuat setiap hari untuk dapatkan tenaga dan ia juga sesuai untuk kaum wanita samaada suri rumah ataupun yang bekerjaya.





Jom dapatkan CoQ Trol Plus anda sekarang!
Penghantaran sekitar Ipoh (COD), berdekatan ipoh dan pos ke seluruh dunia.


Izzati Ramlee
012-4701404
Shaklee ID ; 1074222
Kawasan COD : IPOH dan sekitar IPOH
Pos seluruh Malaysia


Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?