Cara Hilangkan Resdung secara Semulajadi

Siapa selalu bersin pagi pagi sebab resdung??? Saya la tu dulu.. =)
Sampai waktu nak kahwin, mak sedara tanya, kak long cari la apa apa bagi hilang resdung takut atas pelamin duk hacem hacem.. hehee..Kadang kadang bila dah start bersin tak berhenti. Seksa sangat.
Resdung merupakan sejenis penyakit yang disebabkan radang pada rongga sinus berpunca daripada beberapa jenis kuman seperti streptococcus dan staphylococcus.

Antara gejala resdung:
* Alahan hidung seperti bersin, gatal hidung
* Hidung selalu tersumbat
* Sakit atau rasa berat muka di kawasan mata
* Lendir dari hidung

 Jika tidak dirawat, pelbagai masalah akan muncul seperti jangkitan otak, jangkitan nanah di kawasan mata, selsema yang melarat, berdengkur kronik dan lain lain.

Apabila resdung menyerang, ia sangat mengganggu kegiatan harian. Tetapi syukur sangat sekarang dah jarang sangat diserang resdung apabila saya konsisten vitamin. Memang jarang sangat bersin pagi pagi. Kadang kadang je die menyerang.. makan belacan pun boleh relax sikit.. 
Saya sertakan juga beberapa testimoni yang membuktikan vitamin vitamin semulajadi SHAKLEE dapat membantu merawat alergik resdung dan detoks sekali toksik toksik di dalam badan. 





Jika anda mengalami masalah resdung, alergik, dan apa sahaja masalah kesihatan,  hubungi saya segera. Pelbagai pakej boleh dicadangkan mengikut bajet anda. Penghantaran percuma sekitar Ipoh  (COD Ipoh) dan Pos laju seluruh Malaysia. 

Izzati Ramlee
Your Trusted Wellness Entrepreneur 
Pengedar Sah Shaklee Ipoh

012-4701404
 * Disclamer - Vitamin shaklee bertujuan untuk hidup lebih sihat bukan untuk tujuan merawat

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?