Set Pencuci Muka Yang Berkesan Tanpa Bahan Terlarang

Zaman sekarang, produk produk kecantikan macam cendawan tumbuh. Terlalu banyak tetiba muncul. Tapi korang tau ke kandungan dalam produk produk tu? Terlalu banyak kes, peniaga peniaga beli secara kilo yang tak tahu apa kandungan sebenar dan hanya bungkus semula ke dalam packaging cantik cantik dan jual di Malaysia. Kesan nya, muka mengelupas teruk, pedih, dan paling teruk menyebabkan kanser untuk jangka masa panjang apabila terlalu banyak bahan kimia berbahaya digunakan.
Antara bahan kimia dalam produk kecantikan dan kesan kesannya.. 
* Produk yang mengandungi hydroquinone menyebabkan kulit menjadi kemerahan, tidak selesa, warna kulit berubah dengan teruk dan kulit menjadi sensitif. Penggunaan hydroquinone juga menghalang pigmentasi yang mengurangkan perlindungan kulit daripada pancaran sinaran UV merbahaya dan meningkatkan risiko kanser kulit.
* Produk yang mengandungi tretinoin biasanya diwar warkan untuk merawat masalah jerawat. Penggunaan tretinoin dengan kuantiti yang tidak terkawal menyebabkan kulit mengelupas dan lebih sensitif kepada cahaya matahari. 
* Produk yang mengandungi merkuri sangat berbahaya terhadap kesihatan. Merkuri yang terdapat di dalam produk kecantikan boleh menyerap masuk ke dalam badan dan menyebabkan kerosakan organ organ badan seperti buah pinggang, sistem saraf dll. 
Jadi hati-hati dalam memilih produk kecantikan anda. Jika ingin mudah, saya perkenalkan SET KECANTIKAN NUTRIWHITE SHAKLEE. 
Nutriwhite dihasilkan oleh pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat. Nutriwhite dijamin selamat dan bebas dari bahan kimia berbahaya. Dan banyak testimoni yang menunjukkan perubahan ketara dengan penggunaan Nutriwhite. Kesan yang cepat tetapi selamat. Jom dapatkan Nutriwhite yang selamat segera!!



Hubungi saya, 
Izzati Ramlee
Your Trusted Wellness Entrepreneur
012-4701404

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?