Ikthtiar Masalah Gout dengan Mudah

Gout merupakan penyakit yang disebabkan berlebihan asid urik dalam badan. Gout dan sakit sendi sering menyerang golongan lelaki yang berumur 30-60 tahun. Apabila asid urik berlebihan tidak dapat dibuang dan dikumuhkan maka terkumpul di dalam sendi dan menyebabkan gout. Antara punca utama pengumpulan asid urik disebabkan pemakanan. Sering dikaitkan penyakit gout disebabkan oleh makanan laut. Makanan laut mengandungi protein yang menyebabkan penghasilan asid urik ini.

Apabila penyakit gout menyerang, pesakit sukar untuk berjalan. Kaki terasa berat dan sangat sakit. Selalunya doktor akan beri suntikan voltaren untuk kurangkan kesakitan.

Tapi jangan risau, kita juga boleh ikhtiar dengan suppelement.. dan yang paling penting supplement ini telah membuktikan ramai pesakit gout yang semakin pulih. Saya sertakan beberapa testimoni sebagia bukti -=)



 Hubungi saya segera untuk dapatkan VIVIX SHAKLEE!! InsyaAllah masalah gout dapat beransur pulih. Rundingan dengan ahli farmasi juga disediakan. Penghantaran sekitar Ipoh dan pos laju seluruh Malaysia secar percuma.

IZZATI RAMLEE
YOUR TRUSTED WELLNESS ENTREPRENEUR
012-4701404

Disclamer :Vivix bertujuan menyihatkan bukan bertujuan merawat.

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?