Jana Pendapatan Sampingan

Tahun 2017 tahun mencabar untuk rakyat Malaysia. Hampir semua barang naik harga kan. Bawak Rm50 pergi Mydin dapat beberapa barang je. Menangis tepi bucu katil pun tak guna. Kita la yang kena berubah. Cari duit lebih .. 
Tapi bila ajak bisnes ramai bagi alasan, "Erm, aku tak pandai bisnes" 

Tak pandai boleh belajar, no problem..=)

Jadi saya nak buka peluang rakyat Malaysia tidak kira di mana anda berada sama sama menjana pendapatan bersama SHAKLEE. Saya akan bimbing anda dan kita sama sama berjaya. 

Semalam baru sahaja daftarkan seorang Doktor gigi yang ingin menjana pendapatan dalam SHAKLEE. Hasil jualan pertama Dr ni pun bukan main tau.. Baru first time tu, terus dapat cash bonus. Tak susah pun nak jana pendapatan. Yang penting USAHA!!!


Kelebihan BISNES SHAKLEE

1. TIDAK PERLU MODAL YANG BANYAK. HANYA RM65 SAHAJA UNTUK PENDAFTARAN. ANDA JUGA BOLEH MENDAPAT PENDAFTARAN PERCUMA DENGAN PEMBELIAN BARANG SHAKLEE DENGAN JUMLAH TERTENTU.
2. TIDAK PERLU SIMPAN STOK. CUSTOMER ORDER BARU  BELI DI HQ. TIADA MASA? TIDAK PERLU RISAU, PEMBELIAN BOLEH DIBUAT SECARA ONLINE ATAU SAYA BOLEH TOLONG ANDA BELIKAN DAN HANTAR KEPADA CUSTOMER ANDA.
3. SUPPORT GROUP YANG MANTAP. ANDA AKAN DIAJAR CARA BERBISNES DENGAN BETUL DAN MENJANA PENDAPATAN SEHINGGA 5-6 ANGKA. TIDAK MUSTAHIL TAU.
4. KELAS BISNES SECARA PERCUMA. 
dan banyak lagi tau.. Jadi jangan lepaskan peluang keemasan ini. Hubungi saya segera =)

Izzati Ramlee
012-4701404

TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR since  2013



Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?