Cara Jana Pendapatan Dari Rumah

Saya takutla nak bisnes Shaklee, macam dah ramai sangat je buat bisnes ni'
Jangan takut kome oi, baru 4% rakyat malaysia yang jadi ahli shaklee. Ramai lagi tak kenal shaklee. Dalam 96% lagi .Jom sebarkan kebaikan menjaga kesihatan.
Waktu awal awal decide tak nak kerja makan gaji dan jadi suri rumah sepenuh masa, macam macam fikir.. Bukan senang tau!! Ko dah belajar teruk teruk tapi tak nak kerja. 
Persoalan persoalan dalam diri.
1. boleh ke aku jadi suri rumah sepenuh masa? sejenis tak reti duk diam
2. aku nak ada income sendiri sebab aku suka shopping =)=(
3. aku pun nak ada simpanan sendiri
4. aku nak ada kereta dan rumah impian
5. aku nak melancong selalu dengan family
Bukan nak kata laki ku tak bagi duit, dah kalau rumah kereta dia tanggung agak agak la nak mintak riban riban kan. 
So saya tekad  nak jadi suri rumah tapi dapat income sama macam orang kerja makan gaji. MAcam macam saya buat supaya income memuaskan. Alhamdulillah, sedikit sebanyak dapat juga tolong laki ku jugak. Bukan nak riak, tapi dengan duit berbisnes la banyak saya dapat buat dan banyak memenuhi kehendak luar biasaku =)=). Dan sekarang memang makin serius dengan SHAKLEE. sejak aktif JANUARI 2017 sehingga sekarang cash bonus tak pernah miss lagi.. Alhamdullillah dipertemukan dengan orang yang betul betul nak tolong aku berjaya. Syukur sangat sangat.. Dalam group kami, hanya perlu duplicate je apa orang berjaya buat dan dapatlah hasilnya. tak percaya? saya pun sama, awal awal tak percaya tapi sekarang 110% percaya sebab dah rasai sendiri. 
Kelebihan berbisnes SHAKLEE.
1. Untung Runcit. Apabila menjadi ahli shaklee, kita dapat membeli produk shaklee dengan harga ahli dan menjual dengan harja jual maka dari situ kita akan dapat untung runcit.
2. Selain itu, ahli shaklee juga dapat cash bonus. Cash bonus ini dapat diperoleh dengan point masa jual produk shaklee. Setiap produk ada point, jadi dari situ pun dapat bonus.
3.Tidak perlu keluar kos yang tinggi untuk pengiklanan kerana memang shaklee dah terkenal.
4. Tidak perlu sewa kedai dan ambil pekerja yang makan kos yang tinggi.
5. Semua urus niaga boleh dilakukan secara online. Saya akan bantu anda. Income boleh mencecah 5-6 angka tau.
6. Jika sertai kami, support sistem yang mantap, kelas bisnes secara percuma dan macam macam lagi.


Jangan malu jangan segan ok! Hubungi saya segera.
Nak majukan ekonomi kena berani. 

Izzati Ramlee
Your Trusted Wellness Entrepreneur
012-4701404

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?