Penyakit Endometriosis Berkurang Tanpa Pembedahan

Sering kali dengar orang dengan mengadu masalah endometriosis, cyst, fibroid dan sebagainya. Penyakit penyakit ini menyerang di bahagian rahim wanita. Salah satu cara untuk merawat penyakit ini dengan menjalani pembedahan laparoskopi. Harini saya nak cerita serba sedikit berkenaan endometriosis dan cara alternatif untuk merawatnya.

Antara simptom simptom penyakit endometriosis.
* Pendarahan berlebihan ketika haid
* Kencing atau berak berdarah
* Kurang suburban
* Sakit ketika hubungan seks
*Sakit belakang ketika haid

5% daripada pesakit endometriosis berisiko menghidap kanser. Walaubagaimanapun setiap sakit ada ubatnya. Para saintis telah berjaya menemui bahawa RESVERATROL dapat membantu merawat penyakit endometriosis.


* Resveratrol membantu menghantar mesej yang betul kepada sel dan mengaktifkna umur gen supaya lebih panjang. Gen yang aktif dapat menyekat pembiakan kanser.
* Antara punca kanser ialah apabila sel yang tua membuat kesilapan dengan meniru DNA sendiri dan menyebabkan sel tidak berfungsi dan berisiko membiak sebagai sel kanser. Resveratrol meningkatkan usia sel dengan mengurangkan kesilapan replikasi DNA.

Di mana kita boleh dapatkan RESVERATROL???
Memperkenalkan VIVIX SHAKLEE !!! Vivix Shaklee mengandungi  RESVERATROL yang tinggi dimana dapat membantu merawat pelbagai masalah kesihatan. Saya sertakan juga testimoni customer yang amalkan vivix untuk masalah endometrium. 



Hubungi saya segera untuk dapatkan VIVIX SHAKLEE.. Jom ikhtiar dengan VIVIX. Pekhidmatan rundingan dengan ahli farmasi juga disediakan. Penghantaran percuma sekitar IPOH dan poslaju seluruh Malaysia. 

IZZATI RAMLEE
YOUR TRUSTED WELLNESS ENTREPRENEUR
012-4701404
   
Disclaimer: VIVIX SHAKLEE bertujuan menyihatkan bukan bertujuan merawat. Rawatan doktor masih perlu diteruskan ye. =)

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?