Cara Kecutkan Cyst secara Semulajadi

Bulan 2 baru baru ni, ada customer request nak beli GLA COMPLEX. Saya pun cod macam biasa. Alhamdulillah bulan 3, customer ni nak repeat lagi order GLA COMPLEX. Rupanya customer ni ada cyst dan ada follow up dengan doktor awal bulan 4. So die cuba ikhtiar makan supplement sebelum next follow up. Bila tau je ada cyst saya terus suggest VIVIX SHAKLEE sekali. Memang gabungan mantap bila GLA COMPLEX + VIVIX SHAKLEE. GLA membantu memperbetulkan hormone dalam badan, VIVIX membantu membaiki sel sel badan dan membantu mengecut kan cyst.


Selepas tarikh follow up, saya bertanya khabar customer saya ni. Nak tau apa doktor cakap???

CYST DAH TIADA!! Syukur. Punya la seronok customer saya ni. Saya? Mestila lagi seronok dapat menolong orang hidup lebih sihat. Customer ni siap nak repeat order lagi nanti sebab dia sendiri dah rasai SHAKLEE EFFECT..



Jika diuji sakit, jangan kecewa, jangan bersedih. IKHTIAR.. Saya sedia membantu anda. Penghantaran percuma sekitar Ipoh dan pos laju seluruh Malaysia. Khidmat rundingan dengan ahli farmasi juga disediakan. 

Hubungi saya segera..

Izzati Ramlee
Your Trusted Wellness Entrepreneur
012-4701404

*Disclamer = Vitamin SHAKLEE bertujuan untuk menyihatkan bukan tujuan merawat.

Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?