Cara merawat paru paru berair

Paru paru berair atau pneumonia merujuk kepada keadaan air berkumpul di dalam paru paru. Paru paru berair berpunca daripada pelbagai faktor. Antaranya jangkitan bakteria, virus, fungi atau kecedaraan fizikal kepada  paru paru. Kanser paru paru juga menyebabkan paru paru berair.

Tanda tanda penyakit paru paru berair biasanya boleh dikesan apabila pesakit mengalami batuk yang berterusan, demam, sakit dada dan sukar bernafas apabila melakukan kerja ringan.

Penyakit paru paru berair dapat didiagnosa awal dengan menggunakan xray dada dan beberapa pemeriksaan lain seperti darah dan pemeriksaan fungsi paru paru. Jika anda mula merasa sukar bernafas atau mudah penat ketika melakukan aktiviti ringan segeralah berjumpa dengan doktor kerna penyakit ini boleh menyebabkan maut jika dibiarkan.

Walaubagaimana pun tak salah berikhtiar di samping rawatan Doktor.  Shaklee ada menyediakan supplement yang dapat membantu merawat paru paru berair iaitu VIVIX SHAKLEE. Ubat dan rawatan Doktor wajib ambil  juga  tau!!! Pemantauan oleh doktor penting. Sebab tu la penting cari penjual Shaklee yang ada ilmu. cara pemakanan supplement dan ubat doktor pun ada carny.
Dibawah ini saya sertakan testimoni untuk penyakit paru paru berair yang tidak jadi ditebuk selepas mengamalkan vivix shaklee.



CARA UNTUK DAPATKAN VIVIX SHAKLEE.. PERKHIDMATAN RUNDINGAN DENGAN AHLI FARMASI SECARA PERCUMA DAN COD SEKITAR IPOH.

HUBUNGI SAYA SEGERA 

IZZATI RAMLEE
YOUR TRUSTED WELLNESS ENTREPENUER
012-4701404


Comments

Popular posts from this blog

Cara Jual kereta Terpakai di Mudah.my

Menu Kenduri Kesyukuran dan Doa Selamat

Apa itu HSG? Sakit ke buat HSG?